skip to Main Content
Шість переваг офісних меблів на замовлення

Шість переваг офісних меблів на замовлення

Коли у вас вже є офіс, неминуче постає питання меблів та обладнання. У цій статті ми опишемо переваги індивідуального замовлення офісних меблів, перед покупкою готових зразків.

Перше. Розташування в приміщенні з урахуванням розмірів приміщення, джерел світла, розташування опалювальних систем та кондиціонерів.

Насамперед ви складаєте план приміщення та меблів у ньому, разом із виробником меблів. Те, що для вас буде не вирішуваною проблемою, для нього, як фахівця, буде звичайним щоденним питанням і він з легкістю запропонує вам рішення. Наприклад, якщо шафа для паперів загороджує розетку, а поставити шафу в інше місце неможливо, у вигляді дефіциту місця, можна винести навісну розетку на стінку шафи збоку, причому як зовні шафи, так і всередині, і на зручній вам висоті, так само можна змонтувати не одну розетку, а кілька. Теж стосується і ящика з електролічильником, він також може бути поміщений усередину шафи, проте варто проконсультуватися з пожежним інспектором.

Також із опалювальною системою. Якщо столи розміщувати біля вікон, що дасть економію електроенергії, так як світло можна буде включати пізніше, можна запропонувати рішення при якому меблі, що примикають до стін, не загороджуватиме батареї. Наприклад, замість суцільної задньої або бічної стінки, що примикає до батареї, зробити стінку перфорованого металу або ніжки з хромованих труб. Це забезпечить тепло та комфорт у приміщенні, що підвищить продуктивність праці та дасть економію на оплаті лікарняних листів працівників. Також працівників потрібно розсадити так, щоб вони не потрапляли під прямий струмінь кондиціонерів, що також дасть економію на лікарняних. Таким чином, правильне розташування офісних меблів дає ряд очевидних переваг – комфортні умови праці, світло, тепло та відсутність протягів, призводять до підвищення продуктивності праці та відсутності захворювань у трудовому колективі, а також економії електро та тепло енергії. Це досягається за допомогою індивідуальних конструктивних особливостей кожної одиниці меблів.

Друге. Індивідуальні конструктивні особливості меблів дають економію простору, комфорт, світло та тепло.

Наприклад, у вас є площа від кута до дверей, розміром 1,5 м2, ви можете туди вписати будь-яку конструкцію, залежно від ваших потреб. Якщо ви працюєте з відвідувачами, можна поставити стілець для відвідувача, це 50см і кутовий стіл співробітника 1м або якщо відстань 1,20м, тоді стіл 80см. При цьому бічні стінки столу будуть у вигляді хромованих труб, а зовнішній кут стола закруглений, що дасть відчутну свободу простору на такій маленькій площі. Необхідну документацію можна помістити на навісні полиці на стіні. Тут все залежить від ваших потреб, ви можете поставити в цей кут шафу, причому п’ятиярусну, помістивши на верхні полиці під стелею, все що потрібно, але раз на рік, наприклад, архів. А на нижні те, що використовується часто. Таким чином, за допомогою індивідуальних особливостей конструкцій ми отримуємо економію простору плюс пункти, описані в першому розділі.

Тепер переходимо до конструктивних особливостей щодо безпосередньо роботи. Якщо ви працюєте з клієнтами і вам потрібно створити теплу, доброзичливу атмосферу, наприклад, у банку, то необхідно, щоб співробітник та клієнт зручно сиділи поряд один з одним, та могли неголосно спілкуватися. Тут бажано зробити невеликі перегородки від «решти світу», вони можуть бути суто символічні, головне, щоб у клієнта виникло відчуття довіри. Навпаки, якщо ви офіційна установа, і спілкування з відвідувачами ведеться на офіційному рівні, між співробітником та відвідувачем має бути бар’єр, що досягається через створення стійок, реєстраційних вікон та офіційного кольору меблів. Також якщо клієнт дуже важливий, краще перейти в спеціально відгороджену зону або окремий кабінет із затишними, майже домашніми, меблями теплих тонів, що викличе довіру до вашої установи.

Третє. Меблева фурнітура.

Навіть вдома 60% меблів в основному спокійно стоять, а 40% активно використовуються, з цих 40%, десь 20% експлуатуються дуже часто. В офісі те саме, тільки навантаження зростає пропорційно кількості працівників. Ви повинні визначити ці відсотки, і відповідно до них ставити фурнітуру, майстер повинен вам підказати яку куди ставити, звісно на 20% нещадно експлуатованих меблів, потрібно ставити найякіснішу нехай і дорогу фурнітуру, і посилювати вузли, де це необхідно, а на меблі з меншим навантаженням можна поставити простіше та подешевше.

Четверте. Індивідуальні особливості меблів для ключових працівників.

Якщо це важливий співробітник, що володіє нестандартними антропометричними даними, наприклад, чоловік 2м росту або маленька жінка, можна відразу замовити меблі з фурнітурою, що регулюється. Відрегулювавши висоту столу та стільця, ваш співробітник почуватиметься набагато комфортніше.

П’яте. Вибір кольорів меблів. Тут є кілька важливих факторів.

За важливістю:

  1. Загальна спрямованість установи. Якщо це сувора офіційна установа, відповідно, колір повинен це підкреслювати. Якщо це держ. організація, колір повинен бути нейтральним, від білого, до темно-сірого, всіляко демонструючий неупередженість або темний масив, що пригнічує і демонструє міць і солідність. Якщо ж навпаки потрібно залучити клієнта, колір повинен бути легкий і світлий, що викликає відчуття комфорту та довіри.
  2. Сторона світла. Якщо вікна виходять на північ, основними повинні бути теплі тони, якщо на південь холодні. Якщо тіньова сторона, меблі повинні бути світлими, що б, не додавати похмурості, якщо тільки не в пріоритеті пункт перший. Якщо багато світла, навіть якщо це північ, але верхній поверх, можна збалансувати теплими темними тонами, якщо північ в тіні, то теплими світлими, знову ж таки якщо не ставиться мета, свідомо придушити відвідувача.
  3. Розмір приміщення. Тут все просто, біле повнить, темне навпаки. Якщо приміщення велике, щоб створити якусь камерність, застосовуємо темні тони, якщо приміщення маленьке – світлі, так само, щоб візуально збільшити простір і світло, застосовуємо дзеркала.
  4. Кольори за зонами. Кольори повинні розподілятися по робочих зонах, залежно від цілей, залучити клієнта – теплота та камерність, придушити – холод та офіціоз, тощо. У зонах відпочинку співробітників також теплота та комфорт.

Від стилю та кольору багато залежить, ними можна як залучити, так і розлякати, причому це стосується як відвідувачів, так і персоналу.

Шосте. Вибір майстра з виготовлення меблів.

Тут треба чітко розуміти, що спеціалістів у будь-якій галузі дуже мало. Якщо ви підете в магазин і зупините свій вибір на готовій продукції, якоїсь великої фірми, знайте, що вона зібрана звичайними, середніми збирачами, не враховує всіх нюансів вашої діяльності та вашого приміщення. Звернувшись за індивідуальним виготовленням меблів для вашого офісу в компанію VERDI, на об’єкт виїде спеціаліст, який при обговоренні замовлення пропрацює з вами вище перераховані пункти і підкаже як зробити краще, врахувавши всі деталі, у тому числі і ваш бюджет.

Залишились питання? Ми завжди раді допомогти вам! Зверніться до нас, скориставшись формою зворотного зв’язку або контактними даними на сторінці Контакти.

×Close search
Search