skip to Main Content

Репутація, серйозність компанії, оцінюється за зовнішнім виглядом офісу. Тому на придбання, оформлення, обстановку приміщень, що представляють бізнес, виділяється багато сил, часу, фінансів. До категорії «меблі для офісу» відносяться різні типи предметів. Це:

  • столи (робочі, комп’ютерні);
  • стільці чи крісла;
  • полиці, шафи, стелажі;
  • тумби і т.д.

Вироби часто поділяють за вартістю. Більш дорогі для керівництва, ті, що простіше – для персоналу. Головне завдання – це створити для всіх співробітників комфортні умови для продуктивної діяльності та затвердити імідж компанії. Виготовлення меблів для офісу – один із напрямків нашої діяльності, який постійно модернізується та змінюється з появою нових досягнень індустрії.

Як обирати офісну обстановку

Естетичність цієї категорії, безумовно, важлива. Проте основним критерієм є якість продукту. Вибираючи предмети обстановки слід подбати про те, щоб вона була:

  • доречною в інтер’єрі, гарною;
  • зручною;
  • формувала атмосферу, що стимулює злагодженість роботи;
  • міцною, довговічною;
  • за виправданою ціною.

Все, що ви виберете, має створювати стилістичну цілісність інтер’єру, раціонально розміщуватись у просторі офісу. У нас ви можете придбати меблі для офісу на замовлення. Це дозволяє враховувати особливості планування, специфіку діяльності співробітників, ідеї щодо розміщення.

Щоб довго користуватися предметами обстановки, не заощаджуйте на якості матеріалів. Не забувайте про гармонійне поєднання кольору меблів з відтінками оформлення приміщень, їх розмірами. З правильно обраними столами, кріслами, шафами, полицями ви створите найкращі умови для ефективної роботи всього колективу.

Призначення та характеристики окремих видів меблів для офісу

Сучасні меблеві продукти оцінюють за їх функціональністю та економічністю. Щоб формувати імідж підприємства, необхідно передбачити оформлення інтер’єру кабінетів, гармонійний дизайн та гідне меблеве оздоблення. З цим арсеналом ви позитивно впливатимете на думку клієнтів, партнерів про вашу компанію.

Залежно від призначення розрізняють меблі для:

  • Приймальних (рецепції). Де встановлюють столи, стільці, шафи, необхідні для комфортної роботи секретаря, зберігання документації та прийому відвідувачів. Це перше, що бачить той, хто прийшов. Важливо скласти гарне враження.
  • Кабінетів керівного складу. Тут використовуються найдорожчі вироби з натуральних матеріалів, на індивідуальні замовлення.
  • Рядового персоналу. Важлива функціональність, а не ціна матеріалів. Всі предмети повинні поєднуватися за стилем, зручно розміщуватися, не заважати співробітникам.

Майстри фабрики VERDI розробляють, проектують кожен варіант для працівників залежно від їхньої роботи. Ми запустили виробництво меблів для офісу, призначених для співробітників, що працюють за комп’ютерами, з людьми, документацією.

Чому нас обирають

З нашими майстрами-меблярами ви зможете вибрати предмети обстановки для кожного робочого місця, обладнати затишну кухоньку, щоб не витрачати час на побутові потреби. Моделі у будь-якому приміщенні будуть різні, але об’єднувати їх буде:

  • міцність, стійкість конструкції;
  • якісні матеріали, фурнітура;
  • гарна стільниця, стійка до подряпин, гарячих чашок на поверхні;
  • сертифікат екологічної безпеки.

Тому 90% наших клієнтів рекомендують нас своїм знайомим та приходять ще не один раз.

Купуючи меблеву продукцію для офісу в VERDI, ви зможете:

  • користуватися ексклюзивними меблями для офісу на замовлення;
  • бути впевненими у її довговічності та міцності;
  • контролювати виконання всіх зобов’язань у договорі;
  • пред’являти виконавцю претензії;
  • користуватися меблями, виготовленими із сертифікатами відповідності та екологічної безпеки;
  • організувати ергономічний, комфортний робочий простір для колективу;
  • отримувати дотримання термінів за договором;
  • співпрацювати з чесним, відповідальним партнером, який любить свою справу;
  • користуватися гарантіями якості, що надаються нашою компанією.

Прагнучи економити на вартості матеріалів, не забувайте про якість та комфортні умови для співробітників. Ми допоможемо вам зробити вдалий вибір, запропонуємо варіанти вирішення проблеми з кращою зносостійкістю та ціною.

Якщо всі елементи оздоблення офісу ви купуєте у нас, ми пропонуємо вигідні знижки. Цей спосіб дозволяє не тільки економити, але й правильно вибрати відтінок меблів, який ідеально поєднуватиметься.

Читати далі

×Close search
Search